miércoles, 22 de julio de 2009

En obras


A miña cidade está chea de buratos, vaias por onde vais encontras unha zanxa para instalar o gas, o cable de fibra óptica ou uns tubos fosforitos, outra para arranxar o asfalto, outra para facer un parking, outra para facer un tunel subterraneo…en fin para moitas e variadas cousas.

Na miña cidade tamén temos moitos cambios de clima durante un mesmo día, despertas con neboa, almorzas con chuvia, comes con vento e ceas con sol, o que obriga a poñer e sacar o abrigo varias veces.

A miña cidade chegaron as rebaixas, e encontrei unha sudadera monísima pero que era unha talla máis pequena da que levo, impulsada pola febre dos descontos compreina igual co desexo de que estire un pouco.

Ben, se unimos todos estos factores a conclusión faise evidente. Tanto e tan variado surco fai que camiñar sexa un exercicio de malabarismo, eu non son equilibrista, sain de casa con prisas coa miña sudadera nova posta, e polo camiño saiu o sol, mentras tentaba de seguir andando e sacarme a sudadera demasiado pequena para min, pasou o que algún día tiña que pasar, cain por un burato...Boa cousa foi que non me manquei, mala cousa foi que o burato era profundo e olía a merda.

Cando os meus ollos se acostumaron a oscuridade, vin o que endexamais houbera querido ver e o que seguramente vos, non querades crer. Pero pensadeo ben meus poucos pero queridos lectores, quen se beneficia da construcción de tanto burato?

No hay comentarios: